Подать бесплатно объявление Киев – перейдите по ссылке

Предложение Объявление не актуально - Предложение - Просмотров: 159

Контроль температури двигуна


Будь-яке підприємство бажає якомога довше експлуатувати придбані електродвигуни. Однак надмірне нагрівання стає причиною передчасного виходу з ладу обладнання. На ступінь нагріву працюючого агрегату впливають: • Умови його функціонування; • Режим роботи; • Навантаження. На експлуатаційний термін виробничих машин також впливають коливання в мережі живлення і технологічні перевантаження. Тому потрібно контроль температури двигуна. Це можна легко здійснити за допомогою пірометрів. одноканальний прилад При доведенні двигунів в двигунобудування часто використовують простий одноканальний пірометр. На працюючому силовому агрегаті він успішно заміряє температуру турбінних робочих лопаток. Перископічний або прямий зонд вимірювального девайса поміщається всередину моторного корпусу. Коли ротора турбіни починає обертатися, одноканальне пристрій дає температурний розподіл на робочій лопатці по всій лінії візування пірометра. Робота зонда проста, але він має досить складною конструкцією. зонд потрібно
охолоджувати повітрям. Запобігають пошкодження світловодів і несправності оптичних елементів. З його оптики необхідно постійно здувати частки сажі, присутні в робочому потоці газу турбіни. Важлива деталь системи контролю температури двигуна - датчик положення турбінного ротора, що допомагає прив'язати картини температурного розподілу до робочого колеса турбіни. Недолік одноканальних пірометрів - виключається можливість виявлення температурних полів по поверхнях лопаток. 8-канальний прилад Даного недоліку позбавлений багатоканальний оптичний пірометр, що дає можливість зробити це без переміщення зонда. 8-канальний пирометр укомплектований: • Оптичним зондом з аналогічною системою, яка формує картинку лопатки в площині фокуса; • Лінійки, що складається з восьми волоконних світловодів. Їх призначення - передача випромінювання на спеціальний блок, де розташовані 8 фотоелектронних підсилювачів і стільки ж термостатірованних фотоприймачів-фотодіодів. За електрокабелю сигнали, перетворені і посилені, передаються до блоку управління і харчування, а потім на комп'ютер. Послідовність проведення операцій 1. Спочатку дані реєструються. Їх реєстрація виконується за інтенсивністю випромінювання кожного каналу для n роторних оборотів; 2. Для кожного каналу мінімізуються перешкоди від частинок сажі; 3. За градуювальними залежностям виконується розрахунок температури; 4. Відображаються поля температури. Програма обробки інформації пристрою дає можливість: • Налаштовувати програму; • Контролювати первинні відомості по кожному каналу пирометра в темпі експерименту; • Контролювати інформацію після мінімізації перешкод; • Створювати поля температур лопаток. Щоб виконувати точний контроль температури двигуна, компанія Балтех пропонує унікальні пірометри для вимірювання температури BALTECH TL - 0208 C , TL - 0212 C , TL - 0215 C .


Город: Харьков



Для комфортного доступа к этому сайту, в вашем браузере должен быть включен JavaScript
http://kharkovboard.pp.ua/ © 2018 Подать, добавить, разместить объявление Харьков
Рейтинг@Mail.ru